Kurumsal Satış Eğitimleri
Çoklu Satış Zekası Programı
Türkiyede ilk defa uygulanan “Çoklu Satış Zekası Programı ” 12 Satıcı Profil Testi ve Kurumsal Satış Eğitimleri, beynin her iki yarımküresini aktif hale getirerek satışta daha hızlı sonuç elde etmeyi sağlar.
A-12 Satıcı Profil Testi
B- Çoklu Satış Zekası Eğitimleri olmak üzere iki kısımdan oluşmaktadır.
12 Satıcı Profil Testi
12 Satıcı Profil Testi ile önce satıcılık yetkinliği ölçülür. Buna göre satış workshopları tasarlanır ve satıcıların yetkinlikleri geliştirilir. Testi diğer standart testlerden ayıran en temel özelliği; Satış ekibinin analitik yetkinliğini, sözel yetkinliğini, insan ilişkileri yetkinliği, yaratıcı yetkinliğini…vb gibi 12 satıcı profil yetkinliğini ölçmesidir.
Kurumsal Satış Eğitimleri
Bu farklı özelliği sayesinde yola somut verilerle yola çıkılır. Devamında eğitimleri ve takip programları ile müşteri bağımlılığı yaratmayı hızlandıran bir etki yaratmaktadır. Firmaların müşterilerine sunduğu ürün ve hizmeti farklı algılatmaları çok önemlidir. Çoklu Satış Zekası Programı, bu doğrultuda satış ekiplerine pratik çözüm önerileri sunmaktadır.
Özel Koçluk Modülleri
Ekiplerin gelişim süreçlerine eşlik edebilmeleri için firmaların isteğine bağlı olarak yöneticilere özel koçluk modülleriyle program desteklenmektedir.
“İnsan Odaklı “ kavramı bugün neden “Müşteri odaklı” kavramından daha önemli olmaktadır? bunun farkındamısınız? Sorularına cevap aranmaktadır.
Değer önerisi, bir müşterinizin ürün veya hizmetlerinizi kullanmaktan elde ettiği somut sonuçların açık bir ifadesidir. Neticelere odaklanır ve teklifinizin iş değerini vurgular.
Yeni nesil müşteriler farklı davranışlar ve beklentiler içinde iken satış süreçlerinin aynı olması mümkün değil. Müşteriler yeni alışkanlıklar edindiler.
Satıcılık bilindiğinin aksine çok konuşma işi değildir. Satış sanatını kullanarak kelimeleri doğru ve etkili kullanarak Müşterinin zihninde satış resimleri oluşturmaktır.
Satıcılık bilindiğinin aksine çok konuşma işi değildir. Satış sanatını kullanarak kelimeleri doğru ve etkili kullanarak Müşterinin zihninde satış resimleri oluşturmaktır.
Özellikle gişe önüne gelen memnuniyetsiz müşteriden satış fırsatları yaratma ve onları bağımlı müşteriye dönüştürmek mümkün gişe ve Mağaza görevlilerine yönelik satış ve kaliteli hizmet tekniklerini içermektedir.
Bugün sadece satış odağı ile hareket eden ve insan boyutunu değil de müşteriyi merkeze koyan firmaları ne bekliyor.? Müşterinin İnsan boyutunu öne çıkarmak ne tür rekabet avantajı sağlar. Günümüz müşterisine ulaşmanın yollarını arıyoruz.
Eğitim, müzakere ettiğin kadarını alırsın anlayışı ile hazırlanmıştır. Amaç diyalog yoluyla karşılıklı anlaşmayı aramaktır.
Problemleri çözmek ve ikna etmek için , personel yönetiminde ihtiyacımız olan Koçluk Sürecinde , müşterilerimizle yaptığımız satış görüşmesi sürecinde özelliklede satış kapatma aşamasında SORU SORMAK ve sonuç elde etmek için hazırlanmıştır.
Mevcut müşterilerimizi muhafaza etmek ve geliştirmek giderek zorlaştı. Müşteri bağımlılığı azalıyor ve rekabet en sert şekliyle artıyor. Bu interaktif eğitim katılımcılara kilit müşterileri tanımlama ve onları elde tutma için plan yapma ve etkin yönetme yetkinliği kazandırmaktadır.