Jan-Cırıl1

Müşteri Ne İster

Jan Cırıl

Müşteri Ne İster

Jan Cırıl

Müşteri Ne İster

Eğitim İçeriği

Ünite-1: Müşteri Vizyonu Yaratma (15 dk)

  • Müşteri de Değişim
  • Müşteri Odaklılıktan İnsan Odaklılık anlayışına geçiş
  • Müşteri Vizyonu Nedir? Neleri Kapsar?

Ünite -2: Müşteri Varlığı Yaratma (15 dk)

  • Müşteri Neden Satın alır
  • Müşteri Neden Terk eder?
  • Net Müşteri değer algısı nasıl yaratılır?
  • Karlı Müşteri Segmantasyonu Nasıl yapılır

Ünite-3: Müşteride Fark Yaratma (15 dk)

  • Müşteriyi derin dinleme ile fark yaratma
  • Müşteri merkezli işletme nasıl yaratılır?
  • Müşteri gerçekten ne ister?
  • Etkili Rekabette SS kuralı nasıl uygulanır?

Eğitim İçeriği

Ünite-1: Müşteri Vizyonu Yaratma (15 dk)

  • Müşteri de Değişim
  • Müşteri Odaklılıktan İnsan Odaklılık anlayışına geçiş
  • Müşteri Vizyonu Nedir? Neleri Kapsar?

Ünite -2: Müşteri Varlığı Yaratma (15 dk)

  • Müşteri Neden Satın alır
  • Müşteri Neden Terk eder?
  • Net Müşteri değer algısı nasıl yaratılır?
  • Karlı Müşteri Segmantasyonu Nasıl yapılır

Ünite-3: Müşteride Fark Yaratma (15 dk)

  • Müşteriyi derin dinleme ile fark yaratma
  • Müşteri merkezli işletme nasıl yaratılır?
  • Müşteri gerçekten ne ister?
  • Etkili Rekabette SS kuralı nasıl uygulanır?

Eğitimin Amacı

Bu filmde sizlerle “MÜŞTERİ NE İSTER “ eğitimi hakkında bilgi paylaşacağım.Yöneticilerle görüştüğümde çok sık karşıma çıkan konular arasında
• Satış Ekiplerimizin potansiyel müşterilerimiz ile yaptıkları görüşmelerde onları daha heyecanlandırmalarını istiyoruz?
• Ekiplerimizin hangi fırsatların peşinde koşacağını anlamaları bizim için çok önemli
• Rakiplerimiz genellikle bizden düşük fiyat veriyor. Satış ekibimiz bizim ürünlerimizin değerini daha iyi anlatsınlar, sadece fiyat odaklı yaklaşım sergilemesinler istiyoruz?
gibi başlıklar yer almaktadır.
Eğer bu ve bunun gibi konular sizin de gündeminizdeyse “Müşteri ne ister ?” eğitimi bir çok sorunuza cevap olabilir?
Bu sorulara etkili cevap verebilmek için içerden dışarıya değil dışardan içeriye bakmayı bilmek gerek.
Müşterilerinizin tam olarak neyi başarmak istediklerini öğrenmek bu konuda yardımcı olmak, onlara eşsiz bir deneyim yaşatmak için neye değer verdiğini bilmek önemlidir.

Daha önemli olan ise onun niçin değerli olduğunu anlamaktır. Müşteri ihtiyaçlarını tespit etmek kolaydır. Aslolan o ihtiyaçlar karşılandığında hayatlarının nasıl olacağını hayal ettirebilmek sizi farklı bir konuma taşıyacaktır.