
Danışman Satıcı
Satıcının Danışman kimliği günümüzde önemli bir rekabet avantajı yaratmaktadır.
Satış bir süreçtir. Birçok firma HEDEF’ leri bir Amaç olarak değerlendirmektedir. O sebeple herkes hedefleri gerçekleştirmek için koşturmaktadır. Oysa hedefler bir SONUÇ’ tur.
O sebeple sürece konsantre olan ve bu süreci verimli bir şekilde gerçekleştirenlerin bu başarılı sonucu elde etmeleri kaçınılmaz olacaktır.
Satış öncesi hazırlıklardaki başarınız nedir?
Fiziksel olarak ve en önemlisi zihinsel olarak hazır mısınız?
Satışa ve kendinize inanıyor musunuz?
Kazanç kavramına nerede bakacağınızı biliyor musunuz?
“İnsan Odaklı “ kavramı bugün neden “Müşteri odaklı” kavramından daha önemli olmaktadır? Bunun farkında mısınız? Sorularına cevap aranmaktadır.