
Değer Odaklı Satış
Eğer büyük şirketlere girmekte başarılı değilseniz, muhtemelen zayıf bir değer önerisine sahipsiniz. Bu kadar basit. Şirketlere giriş problemlerinizin kökünde yatan olası neden, müşterilerin sizin ürün veya hizmetinizi kullanmakla elde edeceği DEĞER hakkında bilgi sahibi olmayabilir.
Yapılacak şey, hedef pazarınızı belirledikten sonra sırada değer önerinizi netleştirmek vardır. Hedeflediğiniz alıcılar için yüksek derecede çekici güçlü bir değer önerisi olmaksızın, şirketlerin karar mercileri ile görüşme yapmanız zordur. Peki güçlü bir değer önerisi nedir ve diğer yaygın olarak kullanılan terimlerden farkı nedir?
Bir değer önerisi muhtemel müşterilerin şu sorularına yanıt verir: “Benim işime nasıl yardımcı olabilirsiniz? Farkınız nedir?”
Değer önerisi, bir müşterinizin ürün veya hizmetlerinizi kullanmaktan elde ettiği somut sonuçların açık bir ifadesidir. Neticelere odaklanır ve teklifinizin iş değerini vurgular.