Satış Eğitimleri

Danışman Satıcı

“İnsan Odaklı “ kavramı bugün neden “Müşteri odaklı” kavramından daha önemli olmaktadır? bunun farkındamısınız? Sorularına cevap aranmaktadır.

read more
Değer Odaklı Satış

Değer önerisi, bir müşterinizin ürün veya hizmetlerinizi kullanmaktan elde ettiği somut sonuçların açık bir ifadesidir. Neticelere odaklanır ve teklifinizin iş değerini vurgular.

read more
Satış Sürecinde Altın Adımlar

Yeni nesil müşteriler farklı davranışlar ve beklentiler içinde iken satış süreçlerinin aynı olması mümkün değil. Müşteriler yeni alışkanlıklar edindiler. 

read more
Satış Dehası

Satıcılık bilindiğinin aksine çok konuşma işi değildir. Satış sanatını kullanarak kelimeleri doğru ve etkili kullanarak Müşterinin zihninde satış resimleri oluşturmaktır.

read more
Hipnotik Dil Kalıpları

Konfüçyus, bir ülkeyi yönetmek için önce o ülkenin dili üzerinde hakimiyet kurulması gerektiğini söylemiştir. Çünkü dil kusurlu olursa düşünceler iyi anlatılamaz . Duygularımızı ve düşüncelerimizi ifade etmek için iletişimde dil çok önemlidir.

read more
Gişede Kaliteli Hizmet ve Satış

Özellikle gişe önüne gelen memnuniyetsiz müşteriden satış fırsatları yaratma ve  onları bağımlı müşteriye dönüştürmek mümkün gişe ve Mağaza görevlilerine yönelik satış ve kaliteli hizmet tekniklerini içermektedir.

read more
Müşteri Hakkında HERSHEY

Bugün sadece satış odağı ile hareket eden ve insan boyutunu değil de müşteriyi merkeze koyan firmaları ne bekliyor.? Müşterinin İnsan boyutunu öne çıkarmak ne tür rekabet avantajı sağlar. Günümüz müşterisine ulaşmanın yollarını arıyoruz.

read more
Müzakere Teknikleri ve İkna

Eğitim, müzakere ettiğin kadarını alırsın anlayışı ile hazırlanmıştır. Amaç diyalog yoluyla karşılıklı anlaşmayı aramaktır.

read more
Zannetme, Farzetme, SOR

Problemleri çözmek ve ikna etmek için , personel yönetiminde ihtiyacımız olan Koçluk Sürecinde , müşterilerimizle yaptığımız satış görüşmesi sürecinde özelliklede satış kapatma aşamasında SORU SORMAK ve sonuç elde etmek için hazırlanmıştır. 

read more
Müşteri Koçluğu

Mevcut müşterilerimizi muhafaza etmek ve geliştirmek giderek zorlaştı. Müşteri bağımlılığı azalıyor ve rekabet en sert  şekliyle artıyor. Bu interaktif eğitim katılımcılara kilit müşterileri tanımlama ve onları elde tutma için plan yapma ve etkin yönetme yetkinliği kazandırmaktadır.

read more

nasıl yardımcı olabiliriz?

Size özel çözümlerimizi öğrenmek için hemen iletişime geçin!

Eğitimin içeriği yapılan işe entegreliydi.Soru karşılama ve ele alıp verilen cevaplar iyi olup,interaktif olarak geçti.Yapılan, uygulanan, alınan kararların doğruluğu ve yanlışlığı kısmında daha çok nitelik kazandı. Jan Cırıl’a çok teşekkür ederim.

Nuray Kalp Korkunç
, Doğa Koleji