Danışman Satıcı
“İnsan Odaklı “ kavramı bugün neden “Müşteri odaklı” kavramından daha önemli olmaktadır? bunun farkındamısınız? Sorularına cevap aranmaktadır.
read moreDeğer Odaklı Satış
Değer önerisi, bir müşterinizin ürün veya hizmetlerinizi kullanmaktan elde ettiği somut sonuçların açık bir ifadesidir. Neticelere odaklanır ve teklifinizin iş değerini vurgular.
read moreSatış Sürecinde Altın Adımlar
Yeni nesil müşteriler farklı davranışlar ve beklentiler içinde iken satış süreçlerinin aynı olması mümkün değil. Müşteriler yeni alışkanlıklar edindiler.
read moreSatış Dehası
Satıcılık bilindiğinin aksine çok konuşma işi değildir. Satış sanatını kullanarak kelimeleri doğru ve etkili kullanarak Müşterinin zihninde satış resimleri oluşturmaktır.
read moreHipnotik Dil Kalıpları
Konfüçyus, bir ülkeyi yönetmek için önce o ülkenin dili üzerinde hakimiyet kurulması gerektiğini söylemiştir. Çünkü dil kusurlu olursa düşünceler iyi anlatılamaz . Duygularımızı ve düşüncelerimizi ifade etmek için iletişimde dil çok önemlidir.
read moreGişede Kaliteli Hizmet ve Satış
Özellikle gişe önüne gelen memnuniyetsiz müşteriden satış fırsatları yaratma ve onları bağımlı müşteriye dönüştürmek mümkün gişe ve Mağaza görevlilerine yönelik satış ve kaliteli hizmet tekniklerini içermektedir.
read moreMüşteri Hakkında HERSHEY
Bugün sadece satış odağı ile hareket eden ve insan boyutunu değil de müşteriyi merkeze koyan firmaları ne bekliyor.? Müşterinin İnsan boyutunu öne çıkarmak ne tür rekabet avantajı sağlar. Günümüz müşterisine ulaşmanın yollarını arıyoruz.
read moreMüzakere Teknikleri ve İkna
Eğitim, müzakere ettiğin kadarını alırsın anlayışı ile hazırlanmıştır. Amaç diyalog yoluyla karşılıklı anlaşmayı aramaktır.
read moreZannetme, Farzetme, SOR
Problemleri çözmek ve ikna etmek için , personel yönetiminde ihtiyacımız olan Koçluk Sürecinde , müşterilerimizle yaptığımız satış görüşmesi sürecinde özelliklede satış kapatma aşamasında SORU SORMAK ve sonuç elde etmek için hazırlanmıştır.
read moreMüşteri Koçluğu
Mevcut müşterilerimizi muhafaza etmek ve geliştirmek giderek zorlaştı. Müşteri bağımlılığı azalıyor ve rekabet en sert şekliyle artıyor. Bu interaktif eğitim katılımcılara kilit müşterileri tanımlama ve onları elde tutma için plan yapma ve etkin yönetme yetkinliği kazandırmaktadır.
read more