sati-surecinde-altin-adimlar

Satış Sürecinde Altın Adımlar

Yeni nesil müşteriler farklı davranışlar ve beklentiler içinde iken satış süreçlerinin aynı olması mümkün değil. Müşteriler yeni alışkanlıklar edindiler.  Bu alışkanlıkları müşterisi oldukları markalarla ileitişim halinde kullanmaya başladılar. Bu alışkanlıkların bazıları maalesef korunma içgüdüsüyle geliştirmiş oldukları kötü alışkanlıklar. Örn: Günümüz müşterisi dünden daha fazla yalan söyler oldu. O nedenle yeni nesil müşteriler nasıl satın alır, nasıl terkeder konuları dünden daha fazla öneme sahip konumdadır.

Bugün satıcılar, teknolojinin de yardımıyla müşteriye ulaşma yollarında değişik yöntemler geliştirdiler. Bu davranışlarda satış süreçlerine yansıdı.

Hazırlık yapmak, randevu almak müşteri ile ilk temas, müşteri ile sıcak ilişki kurmak ve onun güveninin kazanmak, İhtiyaçları belirlemek, değeri sunmak, itirazları karşılamak ve satışı kapatmak diye özetleyeceğimiz satış sürecinde kurum süreçlerine entegre edilerek farklılaşma yolları aranmaktadır.

nasıl yardımcı olabiliriz?

Size özel çözümlerimizi öğrenmek için hemen iletişime geçin!

Yoğun geçen iş tempomuzda kendi farkındalığımızı hissetmemizi sağlayarak içimizdeki potansiyeli ve geliştirmemiz gereken yönleri öne çıkardı. Ayrıca eğitim öncesinde kişisel satıcılık profilimizin(12 satıcı profil testi) objektif olarak değerlendirilmesi diğer aldığımız satış eğitimlerinden çok daha iyi değerlendirme yapmamızı sağladı.Teşekkür ederim.

Uğur Çeri
, Anadolubank