
Satış Dehası
Satış yaparken gözle görülebilen ya da görülmeyen bir ürünü karşımızdakinin kabul etmesini sağlamaya yani ikna etmeye çalışırız. Böyle bakıldığında satış’ın iki tarafın beyinleri arasında oynanmakta olan çok yönlü bir oyun olduğunu görebilmek mümkün.
Aslında, satış beyinden beyine yapılan bir alışveriştir . Satıcının beyni müşterinin beyniyle iletişim kurar. Bu iletişim sürecinde olanları anlamak için eğitim süresince NLP ve neuro marketing yaklaşımları kullanılarak ve son dönem beyin üzerine yapılmış araştırma sonuçları referansı ile hazırlanmıştır.
Amaç; Beynimizin gücünü keşfetmek ve bu gücü müşterinin beynini satın almaya yönlendirmektir.
Satıcılık bilindiğinin aksine çok konuşma işi değildir. Satış sanatını kullanarak kelimeleri doğru ve etkili kullanarak Müşterinin zihninde satış resimleri oluşturmaktır.