
Müşteri Hakkında HERSHEY
Hershey değişti. Değişmeye devam edecek. Artık sadece yerli rakipler değil global rakiplerinde tehdidi altında bir pazar söz konusu. Şirket dışındaki değişim şirket içindeki değişimden hızlıysa adapte olamayanın gideceği bir ticari düzen var.
O nedenle müşteri ne diyor, rakip müşteriye ne sunuyor. Rakibin sunmadığı ve Müşterinin talep ettiği ne var? Bunları anlamak ve gerekli hızda alternatif yaratmak dünden daha fazla önem arz etmektedir. Hız, değişim, farklılaşma, müşteriye bakış açısı günümüz rekabetinde ayakta kalmanın sırrını açıklamaktadır.
Bugün sadece satış odağı ile hareket eden ve insan boyutunu değil de müşteriyi merkeze koyan firmaları ne bekliyor? Müşterinin İnsan boyutunu öne çıkarmak ne tür rekabet avantajı sağlar. Günümüz müşterisine ulaşmanın yollarını arıyoruz.