musteri-hakkinda-hersey

Müşteri Hakkında HERSHEY

Hershey değişti. Değişmeye devam edecek.  Artık sadece yerli rakipler değil global rakiplerinde tehdidi altında bir pazar söz konusu. Şirket dışındaki değişim şirket içindeki değişimden hızlıysa  adapte olamayanın gideceği bir ticari düzen var.

O nedenle müşteri ne diyor, rakip müşteriye ne sunuyor. Rakibin sunmadığı ve Müşterinin talep ettiği ne var? Bunları anlamak ve gerekli hızda alternatif yaratmak dünden daha fazla önem arz etmektedir.  Hız, değişim, farklılaşma,  müşteriye bakış açısı günümüz rekabetinde ayakta kalmanın sırrını açıklamaktadır.

Bugün sadece satış odağı ile hareket eden ve insan boyutunu değil de müşteriyi merkeze koyan firmaları ne bekliyor? Müşterinin İnsan boyutunu öne çıkarmak ne tür rekabet avantajı sağlar. Günümüz müşterisine ulaşmanın yollarını arıyoruz.

nasıl yardımcı olabiliriz?

Size özel çözümlerimizi öğrenmek için hemen iletişime geçin!

Yoğun geçen iş tempomuzda kendi farkındalığımızı hissetmemizi sağlayarak içimizdeki potansiyeli ve geliştirmemiz gereken yönleri öne çıkardı. Ayrıca eğitim öncesinde kişisel satıcılık profilimizin(12 satıcı profil testi) objektif olarak değerlendirilmesi diğer aldığımız satış eğitimlerinden çok daha iyi değerlendirme yapmamızı sağladı.Teşekkür ederim.

Uğur Çeri
, Anadolubank