
Müşteri Koçluğu
Mevcut müşterilerimizi muhafaza etmek ve geliştirmek giderek zorlaştı. Müşteri bağımlılığı azalıyor ve rekabet en sert şekliyle artıyor. Bu interaktif eğitim katılımcılara kilit müşterileri tanımlama ve onları elde tutma için plan yapma ve etkin yönetme yetkinliği kazandırmaktadır.
Eğitim esnasında yapılan uygulamalar ve öneriler katılımcıların kısa sürede çözüm üretecek yetkinliğe erişimlerini sağlayacaktır. Müşterilerine koçluk sürecini başlatacaklardır.
Günümüzde yeni müşteri kazanmak ne kadar zor ise mevcut müşteriyi kaybetmekte o kadar kolaydır. Özellikle bu müşteri bizim kilit müşterimizse bu kaybın bedeli ağır olmaktadır. O nedenle koçluk kaçınılmaz bir zorunluluktur.
Çünkü o müşteriler yoğun rekabet altındadır ve yakın takiptedirler. Biz farkına varmaz beklentilerine uygun değer önerileri geliştirmezsek müşteri rakibin teklifini daha cazip algıladığın da kaybederiz.