
Gişede Kaliteli Hizmet ve Satış
Şubelerdeki müşteri yoğunluğu artık hedeflerin gerçekleşmesi için yeterli olmuyor. Bu sebeple şubelere ve mağazalara giren müşterilerin dönüşüm oranları dünden daha fazla önem arz etmektedir.
Artık bir kasa bir masa dönemleri bitti. Müşterilerin temel ürün sahiplik oranlarını arttırmaları karlılık üzerinde büyük önem arz etmektedir.
Gişeler artık Talep karşılama alanları olmaktan Talep yaratılan alanlara dönüştürülmesi gerekmektdir.
Kaliteli bir hizmet sunarak başlayan gişe önü görüşmesi yaratılacak olan satış fırsatları ile zenginleştirilmelidir. Yeni nesil gişe personeli ile çapraz satış fırsatları yaratılmalıdır.
Özellikle gişe önüne gelen memnuniyetsiz müşteriden satış fırsatları yaratma ve onları bağımlı müşteriye dönüştürmek mümkün gişe ve Mağaza görevlilerine yönelik satış ve kaliteli hizmet tekniklerini içermektedir.