musteri-deneyimi-yonetme

Müşteri Deneyimi Yönetme

Müşteri ile ilk karşılaşmadan uğurlama ve satış sonrası hizmet kapsamında iletişimde olduğumuz tüm süre deneyim yaşamakta ve  bizim hakkımızda farklı  farklı düşüncelere sahip olmaktadır.

Bu süreçte müşteriden alınan geri bildirimin doğru anlaşılması ve doğru yönetilmesi çok önem arz etmektedir.

Burada amaç, sunulan ürün veya hizmetin  beklenildiği gibi memnuniyetle  sonuçlanmadığı durumlarda ne kadar hazırlıklıyız.

Ne Yapmalıyız? Kurumsal dinamikleri nasıl devreye sokmalıyız? Müşteri şikayetini yönetirken duygularımızı etkin yönetmenin yolları incelenmektedir.

Önemli olan müşteri ile  girdiğiniz tartışmayı kazanmak değil aslolan müşteriyi kazanmak olmalıdır.

 Katılımcılara PROAKTİF olmak ne demek anlatılacak ve yöneticilik refleksi olarak kazanımları sağlanacaktır.

nasıl yardımcı olabiliriz?

Size özel çözümlerimizi öğrenmek için hemen iletişime geçin!

Yoğun geçen iş tempomuzda kendi farkındalığımızı hissetmemizi sağlayarak içimizdeki potansiyeli ve geliştirmemiz gereken yönleri öne çıkardı. Ayrıca eğitim öncesinde kişisel satıcılık profilimizin(12 satıcı profil testi) objektif olarak değerlendirilmesi diğer aldığımız satış eğitimlerinden çok daha iyi değerlendirme yapmamızı sağladı.Teşekkür ederim.

Uğur Çeri
, Anadolubank