
Müşteri Deneyimi Yönetme
Müşteri ile ilk karşılaşmadan uğurlama ve satış sonrası hizmet kapsamında iletişimde olduğumuz tüm süre deneyim yaşamakta ve bizim hakkımızda farklı farklı düşüncelere sahip olmaktadır.
Bu süreçte müşteriden alınan geri bildirimin doğru anlaşılması ve doğru yönetilmesi çok önem arz etmektedir.
Burada amaç, sunulan ürün veya hizmetin beklenildiği gibi memnuniyetle sonuçlanmadığı durumlarda ne kadar hazırlıklıyız.
Ne Yapmalıyız? Kurumsal dinamikleri nasıl devreye sokmalıyız? Müşteri şikayetini yönetirken duygularımızı etkin yönetmenin yolları incelenmektedir.
Önemli olan müşteri ile girdiğiniz tartışmayı kazanmak değil aslolan müşteriyi kazanmak olmalıdır.
Katılımcılara PROAKTİF olmak ne demek anlatılacak ve yöneticilik refleksi olarak kazanımları sağlanacaktır.