Değer Odaklı Satış

Ünite-1: Temel Satış Kavramları (15 dk)

  • Başarı nedir?
  • Günümüzde başarılı satışçının nitelikleri ve satış başarısı
  • Başarının tanımı ve başarılı-başarısız farkını etkileyen unsur
  • Satış sürecini etkin yönetmek için Profesyonel satıcının bakış açısı
  • Müşteri neden satın alıyor?
  • Satışta 3 karar tipi

Ünite-2: Değer odaklılık ve Güven Yaratan İletişim (15 dk)

  • Kuvvetli bir değer önermesi neleri kapsar
  • Ben Değerliyim, Markam Değerli, Müşterim Değerli
  • Güven sağlama ve etkili iletişim
  • Güvenli iletişim ve güvenli tavır

 Ünite-3: Değeri açığa çıkaran Soru Sorma Becerileri (15 dk)

  • Müşterinin satış sürecine aktif olarak katılımının sağlanması ve güven uyandırma
  • Sorular sorarak müşterinin durumu, problemleri ve ihtiyaçları hakkında bilgi sağlanması
  • Kontrol amaçlı sorularla mutabakat sağlama

Ünite-4: Değer Odaklı Satış Yaklaşımı (15 dk)

  • Müşteri Değeri yaratmanın 8 Yolu.
  • Avantaj Fayda Değer üçlemesi ile fark yaratmak
  • Müşteride ürün ve hizmetlere karşı ilgi ve satın alma isteği yaratılması

Ünite-5: İtirazların karşılanması ve Satışın Kapatılması (15 dk)

  • Müşterinin itiraz veya memnuniyetsizliklerinin giderilmesi, çözüme bağlanması, belirsizlik ve risklerin karşılanması
  • Saldırgan ve kötü niyetli itirazlar
  • Bahane ve ‘HAYIR’ itirazları
  • Gerçek ve mantıklı cevap isteyen itirazlar, fiyat itirazı
  • Satış Kapatma Yaklaşımları