
Ünite-1: Temel Satış Kavramları (15 dk)
- Başarı nedir?
- Günümüzde başarılı satışçının nitelikleri ve satış başarısı
- Başarının tanımı ve başarılı-başarısız farkını etkileyen unsur
- Satış sürecini etkin yönetmek için Profesyonel satıcının bakış açısı
- Müşteri neden satın alıyor?
- Satışta 3 karar tipi
Ünite-2: Değer odaklılık ve Güven Yaratan İletişim (15 dk)
- Kuvvetli bir değer önermesi neleri kapsar
- Ben Değerliyim, Markam Değerli, Müşterim Değerli
- Güven sağlama ve etkili iletişim
- Güvenli iletişim ve güvenli tavır
Ünite-3: Değeri açığa çıkaran Soru Sorma Becerileri (15 dk)
- Müşterinin satış sürecine aktif olarak katılımının sağlanması ve güven uyandırma
- Sorular sorarak müşterinin durumu, problemleri ve ihtiyaçları hakkında bilgi sağlanması
- Kontrol amaçlı sorularla mutabakat sağlama
Ünite-4: Değer Odaklı Satış Yaklaşımı (15 dk)
- Müşteri Değeri yaratmanın 8 Yolu.
- Avantaj Fayda Değer üçlemesi ile fark yaratmak
- Müşteride ürün ve hizmetlere karşı ilgi ve satın alma isteği yaratılması
Ünite-5: İtirazların karşılanması ve Satışın Kapatılması (15 dk)
- Müşterinin itiraz veya memnuniyetsizliklerinin giderilmesi, çözüme bağlanması, belirsizlik ve risklerin karşılanması
- Saldırgan ve kötü niyetli itirazlar
- Bahane ve ‘HAYIR’ itirazları
- Gerçek ve mantıklı cevap isteyen itirazlar, fiyat itirazı
- Satış Kapatma Yaklaşımları