
Kurum İçi İletişim Sorunları ve Çözüm Yollarının Bulunması
Kurumlarda ve hayatta kavramlar değişiyor. Karşıtlığın ilk bölümü kurumlarda çalışanlar arası rekabete, karşısındakinin kaybeden olmasına, kendinin tek kazanan olmasına ve bağımsız çalışanlar olmasına göre koşullanmıştır.
Herkesin sadece patrona bağlı olduğu organizasyonlarda iletişim yolları nasıl etkinleştirilecek. Genel olarak soruna konsantre olunur ve çözüm üretmek zorlaşır.
Birlikte çalışmada karşılıklı yarar gözetmek, işbirliği ve kişiler arasında bağlılığı kuruma bağlılık ekseninde yürütmek nasıl mümkün olacak. Bu yaklaşım iletişimin daha önem kazandığı bir kurumsal anlayıştır.
Sonuçta bu değişim kurum içi ilişkilerde iletişim becerilerini artırma ihtiyacına neden olur.
İletişimi empati yapmanın ötesinde kurumsal platformda irdelenmesi gereken ve kuru bir davranış listesinden daha fazla şeye ihtiyaç duyulan bir konudur. Uygulamalarla bu eksiklerin üzerine gidilmektedir.