Jan-Cırıl1

Değer Odaklı Satış

Jan Cırıl

Değer Odaklı Satış

Jan Cırıl

Değer Odaklı Satış

Eğitim İçeriği

Ünite-1: Temel Satış Kavramları (15 dk)

  • Başarı nedir?
  • Günümüzde başarılı satışçının nitelikleri ve satış başarısı
  • Başarının tanımı ve başarılı-başarısız farkını etkileyen unsur
  • Satış sürecini etkin yönetmek için Profesyonel satıcının bakış açısı
  • Müşteri neden satın alıyor?
  • Satışta 3 karar tipi

Ünite-2: Değer odaklılık ve Güven Yaratan İletişim (15 dk)

  • Kuvvetli bir değer önermesi neleri kapsar
  • Ben Değerliyim, Markam Değerli, Müşterim Değerli
  • Güven sağlama ve etkili iletişim
  • Güvenli iletişim ve güvenli tavır

 Ünite-3: Değeri açığa çıkaran Soru Sorma Becerileri (15 dk)

  • Müşterinin satış sürecine aktif olarak katılımının sağlanması ve güven uyandırma
  • Sorular sorarak müşterinin durumu, problemleri ve ihtiyaçları hakkında bilgi sağlanması
  • Kontrol amaçlı sorularla mutabakat sağlama

Ünite-4: Değer Odaklı Satış Yaklaşımı (15 dk)

  • Müşteri Değeri yaratmanın 8 Yolu.
  • Avantaj Fayda Değer üçlemesi ile fark yaratmak
  • Müşteride ürün ve hizmetlere karşı ilgi ve satın alma isteği yaratılması

Ünite-5: İtirazların karşılanması ve Satışın Kapatılması (15 dk)

  • Müşterinin itiraz veya memnuniyetsizliklerinin giderilmesi, çözüme bağlanması, belirsizlik ve risklerin karşılanması
  • Saldırgan ve kötü niyetli itirazlar
  • Bahane ve ‘HAYIR’ itirazları
  • Gerçek ve mantıklı cevap isteyen itirazlar, fiyat itirazı
  • Satış Kapatma Yaklaşımları

Eğitim İçeriği

Ünite-1: Temel Satış Kavramları (15 dk)

  • Başarı nedir?
  • Günümüzde başarılı satışçının nitelikleri ve satış başarısı
  • Başarının tanımı ve başarılı-başarısız farkını etkileyen unsur
  • Satış sürecini etkin yönetmek için Profesyonel satıcının bakış açısı
  • Müşteri neden satın alıyor?
  • Satışta 3 karar tipi

Ünite-2: Değer odaklılık ve Güven Yaratan İletişim (15 dk)

  • Kuvvetli bir değer önermesi neleri kapsar
  • Ben Değerliyim, Markam Değerli, Müşterim Değerli
  • Güven sağlama ve etkili iletişim
  • Güvenli iletişim ve güvenli tavır

 Ünite-3: Değeri açığa çıkaran Soru Sorma Becerileri (15 dk)

  • Müşterinin satış sürecine aktif olarak katılımının sağlanması ve güven uyandırma
  • Sorular sorarak müşterinin durumu, problemleri ve ihtiyaçları hakkında bilgi sağlanması
  • Kontrol amaçlı sorularla mutabakat sağlama

Ünite-4: Değer Odaklı Satış Yaklaşımı (15 dk)

  • Müşteri Değeri yaratmanın 8 Yolu.
  • Avantaj Fayda Değer üçlemesi ile fark yaratmak
  • Müşteride ürün ve hizmetlere karşı ilgi ve satın alma isteği yaratılması

Ünite-5: İtirazların karşılanması ve Satışın Kapatılması (15 dk)

  • Müşterinin itiraz veya memnuniyetsizliklerinin giderilmesi, çözüme bağlanması, belirsizlik ve risklerin karşılanması
  • Saldırgan ve kötü niyetli itirazlar
  • Bahane ve ‘HAYIR’ itirazları
  • Gerçek ve mantıklı cevap isteyen itirazlar, fiyat itirazı
  • Satış Kapatma Yaklaşımları

Eğitimin Amacı

Bu eğitimde sizlerle “Değer Odaklı Satış“ konusunda işinize yarayacak önemli bilgiler paylaşacağım.
Öncelikle size bir sorum var. İnsanların neden rakibinizden değil de sizden satınalması gerektiğine ait 3 NEDEN SÖYLEYEBİLİRMİSİNİZ.
Bu nedenler kaliteliyiz, güçlüyüz ve köklü firmayız dan öte geçemiyorsa ve büyük şirketlere girmekte başarılı olamıyorsanız muhtemelen sizin güçlü bir değer önermeniz yok demektir.
Peki, Güçlü bir değer önermesi nedir? veya Mevcut değer önermeniz ne kadar güçlü?
Sunduğunuz değer önermeniz müşterinizin “Benim işime nasıl yardımcı olabilirsin” sorusuna tam olarak cevap verecek nitelikte ve netlikte mi?
Bu soruları çoğaltmak mümkün?
Bu eğitim, değer konusuna 360 derece bakış açısı ile hazırlanmıştır. Ürün ve hizmet merkezli değer önermesi yanında müşterinizin kişisel değerlerinin de önemine vurgu yapan anlayışta hazırlanmıştır.
Değer Odaklı Satış Eğitimi bahsedilen konularda size yardımcı olacak bilgi ve tecrübenin paylaşıldığı bir eğitimdir.